فیلتر

لیست رستوران های رژیمی شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ25-02-1402
تعداد بازدید لیست رستوران های رژیمی شیراز : 9466 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 4

امروزه افراد بدلیل نداشتن وقت کافی و نداشتن سبک زندگی سالم برای تغذیه مناسب دارای مشکلات زیادی از جمله فشارخون، چربی، قند و غیره می باشند. از طرفی ورزشکاران زیادی هستند که برای باشگاه و رژیم غذایی خود به دنبال غذاهایی که با روغن های مخصوص و رژیمی سرو می شود هستند. در این راستا تیم تخصصی وبسایت صفحه اول سعی دارد تا لیستی از رستوران هایی غذای رژیمی را به همراه آدرس و شماره تلفن به شما عزیزان ارائه دهد.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 رستوران بیرون بر پردیس شیراز کارگران 37535959
2 مجموعه غذاهای رژیمی آرتا فود شیراز،بلوار استقلال،تیپ ۳۷ زرهی پادگان شیرازشیراز، بلوار زرهی خیابان انصار روبرو کوچه 3 -
3 رستوران هامرز شیراز، بلوار ستارخان، مجتمع بهاران 09172003050
4 شیراز کالری شیراز،شهرک ایثار،بلوار ابوالفتحی،خ فلاحی -

معرفی رستوران های رژیمی در شیراز:

 رستوران های رژیمی درشیراز به عنوان مکان هایی شناخته می شوند که غذاهای سالم و متناسب با رژیم های مختلف را ارائه می دهند، که افراد می توانند برای حفظ سلامت خود  و سبک زندگی سالم به این رستوران ها مراجعه کنند.

لیست کل رستوران های شیراز

رستوران های رژیمی شیراز

منوی متنوع در رستوران های رژیمی شیراز:

رستوران های رژیمی در شیراز عموماً منوی گسترده ایی دارند که شامل انواع غذاهای سالم، متنوع و متعادل هستند . این منو شامل غذاهایی مانند سالادها، سوپ ها، غذاهایی تهیه شده از سبزیجات، گوشت و ماهی سالم و نوشیدنی های طبیعی و بدون شکر یا درصد قند پایین می باشند.

استفاده از مواد طبیعی در رستوران های رژیمی شیراز:

رستوران های رژیمی در شیراز، اکثراً از ‌مواد طبیعی و تازه برای تهیه غذاهای خود استفاده می کنند. آنها معمولاً از سبزیجات تازه، میوه های فصلی، گوشت و ماهی با کیفیت بالا و نان سالم استفاده می کنند. تمامی دستورات پخت در این رستوران ها بدون استفاده از ذره ای قند، نمک یا روغن اضافی است.

سرو غذا متناسب برای انواع رژیم های خاص در رستوران های رژیمی شیراز:

رستوران های رژیمی در شیراز غذاهایی را ارائه می دهند که برای رژیم های خاص نیز مناسب هستند. تمامی این رستوران ها می توانند غذاهای کم شکر، کم چرب، وگان، گلوتن فر، وگتاریان یا مخصوص دیابتی را در منوی خود داشته باشند.

رعایت اصول آشپزی سالم در رستوران های رژیمی شیراز:

رستوران های رژیمی در شیراز تلاش می کنند تا در فرآیند آشپزی از روش های سالم و کم چرب استفاده کنند. آنها معمولاً از روش های پخت‌ و پز‌ مانند پخت بصورت بخار‌ پز، پخت درون ظرف گریل  استفاده می کنند و از روش های سرخ کردن عمیق و استفاده از چربی های اضافی خودداری می کنند.

خصوصیات منحصر به فرد  رستوران های رژیمی شیراز:

  • کیفیت غذای خوب
  • ارائه سرویس دقیق و سریع
  • پرسنل خوش برخورد
  • داشتن یک مسئول با دانش کافی و منظم
  • یک محیط آرام و دنج
  • طراحی زیبای داخل رستوران
  • قیمت مناسب با توجه به کیفیت عالی غذا
  • داشتن منوی متنوع
  • رعایت بهداشت در رستوران

سرعت و دقت در سرو غذا در رستوران های رژیمی شیراز:

با اینکه رستوران های رژیمی شیراز مشتریان زیادی از تمامی نقاط شهر دارند، این موضوع سبب نشده تا خللی در روند آماده سازی سفارشات ایجاد شود و تمامی کارکنان و پرسنل سفارشات را حتی در حجم انبوه به سرعت و با دقت بسیار آماده میکنند و به دست مشتریان میرسانند.

تیم حرفه ای وبسایت صفحه اول همواره در تلاش است تا به روزترین اطلاعات در رابطه با رستوران های رژیمی شیراز را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد. جهت اطلاع از شرایط و درج هرگونه آگهی در سایت صفحه اول با شماره های پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات

شمس حبیبی 1403-01-15 | 13:01

چه لیست بالا بلندی داره شیراز

سحر زارع 1403-01-15 | 13:01

رژیمی دیگه کدومه به نظرم رژیمی خواستن از کافه و رستوران اصلا قابل قبول نیست

کمال بابایی 1403-01-15 | 13:01

؟رستوران هامرز بسته نشد

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.