فیلتر

لیست دکترهای پوست معالی اباد شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ27-07-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای پوست معالی اباد شیراز : 1633 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 5

چنانچه برای شما یا اطرافیان شما پیش آمده که با لک‌های پوستی، سوزش یا خارش در ناحیه پوست صورت یا بدن خود روبه‌رو شده‌اید بهترین اقدام مراجعه به پزشک متخصص است. پزشک متخصص پوست با بررسی دقیق و جزئی مشکل پوستی شما اقدام به درمان و پیشگیری از پیشروی بیماری می‌کند. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با پزشکان متخصص پوست فعال در شیراز هستید ما را در این مطلب همراهی کنید تا به معرفی لیست دکتر پوست معالی اباد شیراز بپردازیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر مریم صفردوست معالی آباد ، روبه روی خیابان دوستان، جنب داروخانه دکتر معتمدی ، ساختمان قصر یک ، طبقه سه ، واحد 11 09371705601
2 دکتر احمدرضا پرهیزکار معالی آباد ، نبش خیابان پزشکان ، کلینیک تخصصی دی 07136342020
3 دکتر سید محمد اوجی معالی آباد ، حدفاصل پزشکان و دوستان ، ساختمان اوتانا 1، طبقه 3کلینیک سیب 09171116858
4 دکتر داود بکتاش معالی آباد، روبروی بوستان ملت، ساختمان طوبی 8 07136361313
5 دکتر غلامرضا محمودی معالی آباد ، بین دوستان و خلبانان ، نبش کوچه 23 ، ساختمان اهورا ، طبقه 4 واحد 45 07136341678 07136341677

بهترین دکترهای پوست معالی آباد شیراز از نظر مردم

برای همه ما پیش آمده که تا به حال شاهد انواع جوش‌ها در سطح پوست خود باشیم اما اغلب اوقات دلیل پدید آمدن یا رفع آن‌ها را نمی‌دانیم. پوست بخش حساسی در سراسر بدن ما است که امکان دارد در اثر عوامل متعددی همچون عدم مراقبت صحیح، تماس با اجسام آلوده، استفاده از محصولات بهداشتی نامناسب و غیره دچار مشکل شود.

به منظور پیشگیری از بروز انواع بیماری‌های پوستی، درمان یا داشتن یک روتین مناسب پوست حتما باید به یک پزشک متخصص در این حوزه مراجعه کنید. پزشکان متخصص پوست با سال‌ها کسب علم، دانش و تحقیقات در زمینه پوست می‌توانند بهترین درمان‌گر و راهنمای شما در زمینه داشتن یک پوست شاداب و باطراوت باشند. سلامت پوست تاثیر زیادی بر زیبایی و شادابی افراد دارد به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم حتما به یک پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید.

لیست کامل متخصصان پوست و مو در شیراز

بهترین دکترهای پوست معالی آباد شیراز از نظر مردم

 

آدرس مطب و شماره تماس دکترهای پوست معالی آباد شیراز

اگر ساکن شهر سرسبز و زیبای شیراز هستید می‌توانید با مطالعه لیست دکتر پوست معالی اباد شیراز اطلاعات جامعی در رابطه با این پزشکان به دست آورید. امروزه مراقبت از پوست تبدیل به یک روتین روزانه شده است که شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با روتین پوستی مناسب خود به این پزشکان ماهر در شهر شیراز مراجعه کنید. در ادامه لیست پزشکان پوست و مو بلوار چمران شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

ویژگی های مثبت معروف ترین دکترهای پوست معالی آباد شیراز

با نگاهی روان به لیست دکتر پوست معالی اباد شیراز در می‌یابید که نزدیک‌ترین و بهترین پزشک در محل زندگی شما کدام است. پس از آن می‌توانید با برقراری تماس تلفنی به مطب پزشک مورد نظر اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه فعالیت آن به دست آورید. به طور کلی پزشکان ماهر دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را نسبت به سایر پزشکان متمایز می‌کند.

در این بخش شما را با چند مورد از ویژگی‌های یک پزشک متخصص پوست برتر آشنا می‌کنیم که عبارتنداز:

  • ارائه روش‌های مناسب درمان پوست به مراجعه‌کننده
  • دارای تخصص و مهارت در حوزه پوست
  • بررسی دقیق مشکلات پوستی بیمار
  • راهنمایی در رابطه با پیشگیری از بروز مجدد بیماری به بیمار

لیست دکترهای پوست قصرالدشت شیراز

در ادامه وبسایت زیما نکات مهمی در خصوص آفتاب سوختگی و درمان سریع آن خدمت شما بیان کرده است:

"بهترین روش های درمان آفتاب سوختگی
بهترین روش های درمان عوارض آفتاب سوختگی عبارتند از:

روغن تراپی با روغن نارگیل
 روغن نارگیل چند منظوره سرشار از چربی‌های طبیعی مانند اسیدهای لینولئیک و لورئیک است، که خاصیت مرطوب کنندگی و ضد التهاب دارند. این روغن کمک می‌کند که پوست دائم مرطوب بماند و با استفاده از آب میان بافتی سوختگی به عمق پوست نفوذ نکند. این روغن برای درمان تورم، سوزش و خارش استفاده می‌شود. همچنین برای کنترل تورم و درد ناشی از آفتاب سوختگی می‌توان از روغن نارگیل استفاده کرد. برای استفاده از این محصول لازم است روزانه محل آفتاب سوختگی را با استفاده از این روغن چرب کرده و اجازه دهید که روغن به عمق پوست نفوذ کند."

رزرو نوبت غیرحضوری و دریافت مشاوره از دکترهای پوست معالی آباد شیراز

چنانچه به دنبال روش‌هایی به منظور برقراری ارتباط با دکتر پوست معالی اباد شیراز هستید می‌توانید با مطالعه لیست پزشکان مطرح و حاضر در این منطقه اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. در این لیست برای شما اطلاعاتی از قبیل آدرس مطب، شماره تلفن و ساعت کاری پزشک درج شده است تا بتوانید به منظور رزرو نوبت از آن‌ها استفاده کنید.

شما می‌توانید از طریق برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به آدرس درج‌شده در لیست تعیین وقت خود را به راحتی انجام دهید‌. پیشنهاد می‌کنیم چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات جزئی‌تر در رابطه با نحوه فعالیت پزشکان متخصص پوست معالی اباد شیراز هستید حتما به سایت صفحه اول مراجعه نمایید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

سایه اسد 1402-11-14 | 11:11

سلمان پور خودم تحد نظرشم خیلی وقته ولی اینا رو نمیشناسم

ژاله 1402-11-14 | 11:11

دکتر غلامرضا محمودی که مطبش تو معای آباد همیشه بسته واقعا نباید اسمشون رو بذارید.2 بار رفتم هم صبح هم عصر تلفنم جواب نمیدن

دلارام همت 1402-11-14 | 11:11

کیفیت درمان فوق العاده است مدت زمان درمان دوماه،داروی مصرفی راکوتان.ونحوه برخورد پزشک خوب بود

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.