فیلتر

دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ20-09-1402
تعداد بازدید دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز : 1019 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 5

پزشک زنان زایمان زرگری شیراز به بیماران و مراجعه‌کنندگان آگاهی‌رسانی می‌کند و در کلیه امور بارداری،‌ نازایی و مشکلات بیماری‌ها در کنارشان است. به همین دلیل بسیاری از افراد و بیماران به شهر زیبای شیراز سفر می‌کنند تا به کمک متخصصان زنان و زایمان مطهری شیراز مشکلات خود را برطرف کنند. در ادامه برای تجربه روند درمان عالی و داشتن اطلاعات کافی از اسم و آدرس پزشکان، وبسایت صفحه اول دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز را همراه با آدرس مطب و شماره تماس آنها تهیه و خدمت شما ارائه داده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر گویا مددی زرگری، نبش کوچه 18، ساختمان مدیکال، طبقه 2 07136266294 09173171723
2 دکتر رضا پژومند ابتدای بلوار مطهری شمالی ، جنب زیرگذر زرگری ، بن بست ۳ 07136271901 07136275511
3 دکتر سعید البرزی شیراز ، خیابان شهید مطهری (زرگری) ، روبروی پل زیرگذر ، کوچه 1 ، ساختمان رز ، طبقه اول 07136281444
4 دکتر سحر حق نیا چهارراه زرگری، جنب ایستگاه مترو، ساختمان بارانا، طبقه 4، واحد 46 09170954207 07133601052 07133601054
5 دکتر پیمانه دهقانی خیابان زرگری، مطهری شمالی، نبش کوچه 19 ، جنب بیمارستان دکتر خدادوست،مجتمع پزشکی ستارخان، طبقه زیرین_خیابان قصرالدشت، بعد از زیر گذر شاهد، بیمارستان کوثر شیراز 07136271607

بهترین دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز

دکتر زنان زایمان، پزشکی است که توانسته است دوره‌های تخصصی بیماری‌های زنان، مشکلات دوران بارداری، اختلالات و بیماری‌های زنان را بگذراند و با موفقیت مدرک تخصصی و پزشکی خود را به دست آورد. دکتر زنان زرگری شیراز از جمله پزشکان موفق و موثر در این زمینه به شمار می‌رود که بیماران بسیاری برای درمان خود به مطب دکتر زنان مطهری شیراز مراجعه می‌کنند.

 لیست کل دکترهای زنان زایمان و نازایی در شیراز

بهترین دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز

معیارهای انتخاب متخصص خوب در بین دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز

گفتنی است که بانوان برای انتخاب یک متخصص زنان زایمان باید به نکات ریز و درشت زیادی توجه کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. در ادامه معیارهای انتخاب متخصص زنان زایمان زرگری شیراز را بررسی می‌کنیم.

۱.تجربه کاری بالا دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز

تجربه کاری پزشک زنان و زایمان مطهری شیراز اهمیت زیادی دارد که افراد در هنگام بیماری‌های سخت یا دوران بارداری بتوانند به راحتی به متخصص خود اعتماد کنند. یک متخصص زنان مجرب باید بتواند از پس شرایط سخت به خوبی بربیاید و همراه و دلسوز بیمار خود باشد. در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست دکتر زنان و زایمان تعیین جنسیت شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

همچنین دکتر زنان زایمان مطهری شیراز باید از تمام سوابق بیماری،‌ مراجعه‌کننده مطلع باشد تا بتواند بهترین تصمیم را برای سلامت او بگیرد. به همین دلیل افراد باید از کلیه پرونده پزشکی خود مطلع باشند و به دکتر انتقال دهند.

۲.برقراری ارتباط عالی دکتر زنان زرگری شیراز با بیماران

یکی از مولفه‌های مهم در انتخاب پزشک زنان زایمان، برقراری ارتباط درست و قوی با بیماران است؛ پزشک باید وقت کافی برای بیماران خود بگذارد و با دقت و حوصله به گفته‌های آن‌ها گوش دهد. گاهی تنها همین امر موجب قوت قلب بیماران و زنان باردار می‌شود. البته توضیحات واضح دکتر زنان و زایمان به بیمار در شکل‌گیری ارتباط اهمیت زیادی دارد و به افراد برای برقراری ارتباط کمک زیادی می‌کند.

۳.اطلاعات بالا و درست دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز

پزشک زنان و زایمان زرگری شیراز باید اطلاعات به روز و دقیقی داشته باشد و با توجه به پیشرفت سریع علم، خود را آپدیت نگه دارد. دکتر زنان و زایمان نباید از حوزه علمی خود دور بماند و یا وقت کافی برای مطالعه و افزایش علم نداشته باشد. به این ترتیب بیماران به او اعتماد بیشتری می‌کنند. دکتر زنان با مطالعه مجلات خارجی و سرچ در فضای اینترنت و شرکت در سمینارها و وبینارها می‌توانند علم خود را به روز نگه دارند.

۴.اعتبار بالا و شهرت زیاد دکتر زنان زرگری (بلوار مطهری) شیراز

اغلب افراد قبل از اینکه پزشکی را انتخاب کنند، به تحقیق درباره پزشک زنان و زایمان می‌پردازند. اعتبار و خوشنامی دکتر زنان و زایمان به مراجعه‌کننده کمک می‌کند تا سریع‌تر روند درمانی خود را طی کند. همچنین خواندن نظرات سایر بیماران و سیستم نظردهی دیگران در این زمینه به خوبی کمک می‌کند و افراد از تجربه یکدیگر بهره‌مند می‌شوند. همچنین می‌توان از مشاوره‌های رایگان متخصص زنان و زایمان نیز استفاده کرد.

 

در ادامه وبسایت مادر شو در خصوص بیماری تبخال تناسلی در دوران بارداری نکات مهمی را برای شما کاربران مطرح کرده است:

"تبخال تناسلی در دوران بارداری
خانم‌های بارداری که دچار تبخال تناسلی هستند، ممکن است این ویروس را به نوزاد خود منتقل کنند. به همین دلیل، در صورت ابتلا به تبخال تناسلی در بارداری باید مراقبت بیشتری داشته ‌باشند. اگر باردار هستید و تبخال تناسلی دارید، به جای نگرانی بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و به دنبال راه‌های پیشگیری از انتقال آن به کودکتان باشید. در این مطلب با چگونگی انتقال این ویروس، پیشگیری و درمان آن آشنا شوید.
پیشگیری از ابتلا به تبخال تناسلی در دوارن بارداری
خانم‌هایی که دچار تبخال تناسلی نیستند، باید در سه ماهۀ سوم بارداری در مورد رابطۀ جنسی خیلی احتیاط کنند. بهتر است تنها درصورتی‌که مطمئن هستند همسر آنها به ویروس تبخال مبتلا نیست، نزدیکی داشته باشند. ‌‌‌‌‌برخی پزشکان معتقدند که بهتر است خانم‌ها هنگام بارداری به منظور بررسی ابتلا به ویروس تبخال تناسلی مورد آزمایش قرار گیرند، به خصوص در شرایطی که همسر آنها به این ویروس آلوده باشد. اگر فکر می‌کنید شما یا همسرتان باید مورد آزمایش قرار بگیرید، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید."

 

دکتر زنان ستارخان شیراز

آدرس و شماره تماس مطب دکتر زنان زرگری شیراز

دکترهای زنان و زایمان زرگری شیراز با سابقه‌ای که در ایران دارند، می‌توانند به کلیه بیماران برای درمان و معالجه کمک کنند. مراجعه‌کنندگان از سراسر ایران برای معالجه و درمان خود به این شهر زیبا سفر می‌کنند و از افراد مجرب و متخصص بهره‌مندد می‌شوند.

پزشک زنان و زایمان مطهری شیراز به افراد در بیماری‌های زنان، نازایی، اختلالات هورمونی، در دوران بارداری و زایمان کمک می‌کنند و به بهترین تجربه افراد تبدیل می‌شوند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.