فیلتر

دکتر زنان زایمان در معالی آباد شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ20-09-1402
تعداد بازدید دکتر زنان زایمان در معالی آباد شیراز : 686 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 9

در طول دوران بارداری و زایمان، همه زنان نیازمند مراقبت و خدمات پزشکی حرفه‌ای هستند. انتخاب یک دکتر زنان و زایمان با تخصص و تجربه مورد نیاز می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر تجربه و نتیجه درمانی شما داشته باشد. در این راستا، اگر شما در منطقه معالی اباد شیراز زندگی می‌کنید یا قصد دارید در این منطقه مراقبت‌های زنانه و زایمانی را دریافت کنید، انتخاب بهترین دکتر زنان و زایمان برای شما بسیار اهمیت دارد. در اینجا به شما راهنمایی جامع و اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تماس مطب ارائه خواهیم داد تا بتوانید با اطمینان بیشتری دکتر زنان و زایمان مناسبی را در معالی اباد شیراز انتخاب کنید. این راهنما شامل معرفی مراکز و دکتران زنان و زایمان معتبر است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر فاطمه ابراهیمی نژاد معالی آباد ، نبش گلدشت 3 ،ساختمان قصر یک طبقه چهارم ، واحد 13 09383020091
2 دکتر فاطمه امامی معالی آباد، نبش پزشکان، مجتمع پزشکان، بالای داروخانه دکتر عابدی، طبقه ۴ ۰۷۱۳۶۳۴۰۴۲۰
3 دکتر ستاره دهدشتی حقیقت معالی آباد رو به روی بوستان ملت ساختمان یاقوت طبقه چهارم واحد 15 09177175232
4 دکتر شراره صولتی دالکی بلوار معالی آباد، ساختمان اهورا، طبقه 2 07136341671
5 دکتر ژاله رنجبر معالی آباد، مجتمع پزشکی اهورا، طبقه ۶، واحد ۶۶ ۰۷۱۳۶۳۴۱۷۵۶
6 دکتر اعظم حسینی نوحدانی معالی آباد ، حدفاصل دوستان و خلبانان ، مجتمع اهورا ، طبقه پنجم ، واحد 57 07136341437 07136341936
7 دکتر فرحناز رضاییان خیابان معالی آباد، روبروی مسجد شهید دستغیب، ساختمان رها، طبقه 2 ۰۷۱۳۶۲۳۹۵۳۷
8 دکتر سارا عبدالهی کشکولی معالی آباد، نبش دوستان، ساختمان اهورا ۰۷۱۳۶۳۴۱۷۵۶
9 دکتر آرزو اندیشه تدبیر خیابان معالی آباد، ساختمان قصر۱، جنب داروخانه دکتر معتمدی، طبقه 1 ۰۷۱۳۶۳۴۱۸۴۲

راهنمای انتخاب بهترین دکتر زنان و زایمان در معالی آباد شیراز

به جستجوی اطلاعات درباره دکتران زنان و زایمان فعال در معالی اباد شیراز بپردازید. می‌توانید از منابع آنلاین مانند وبسایت‌های پزشکان، دسترسی به فهرست‌ها و دایرکت‌های پزشکان و همچنین نظرات بیماران استفاده کنید سپس می‌توانید از نظرات و تجربیات دوستان و خانواده‌تان نیز برای جستجو دكتر زنان شيراز معالي اباد بهره ببرید.

 لیست کل دکترهای زنان زایمان و نازایی در شیراز

آدرس و شماره تماس دکتر زنان زایمان در معالی آباد شیراز

آدرس و شماره تماس دکتر زنان زایمان در معالی آباد شیراز

بهتر است بررسی کنید که دکتران مورد نظر شما از بین دكتر زنان شيراز معالي اباد در چه زمینه‌های خاصی تخصص دارند؛ همچنین، تجربه کاری و تعداد سال‌های تجربه در زمینه زنان و زایمان نیز مهم است. سپس ببینید که دکتران در مورد کیفیت مراقبت، روش‌های درمانی، استفاده از فناوری های پیشرفته و نظم و انضباط در مراحل پیگیری بیماران چه نظراتی دارند.

در نهایت، مطمئن شوید که منابعی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، معتبر و قابل اعتماد هستند. از منابع رسمی و معتبر محلی مانند اتحادیه پزشکان، سازمان‌های بهداشتی و درمانی و نظام نجوم پزشکی استفاده کنید.

بررسی تخصص و تجربه دکتران زنان و زایمان در منطقه معالی آباد شیراز

تخصص دکتر زنان یا همان زنان و زایمان (Obstetrics and Gynecology) به مطالعه و درمان مشکلات و بیماری‌های مربوط به سیستم تناسلی زنان می‌پردازد. این تخصص در بین دکتر زنان معالی آباد شیراز شامل مراقبت‌های پیشگیرانه، تشخیص و درمان بیماری‌های زنان و همچنین مراقبت‌های جراحی مربوط به زایمان است.

بخش زنان و زایمان فراگیری کاملی از مشکلات زنان در طول دوران زندگی از جمله ناباروری، اختلالات هورمونی، عفونت‌های تناسلی، سرطان‌های تناسلی، مشکلات جراحی ناشی از عضو تناسلی و مراحل بارداری و زایمان را شامل می‌شود. همچنین، دکتر زنان معالی آباد شیراز مسئولیت نظارت و مراقبت از سلامت زنان در طول بارداری، زایمان و پس از زایمان را به عهده دارد. در ادامه برای شما کاربران لیست پزشکان زنان زایمان صدرا شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

ویژگی های مثبت دکتر زنان زایمان در معالی آباد شیراز

همچنین دکتر متخصص زنان در معالی آباد شیراز می‌توانند بیماری‌ها و مشکلات زنان را تشخیص دهند و در صورت لزوم، درمان‌های دارویی و جراحی را نیز ارائه می‌دهد. مهم‌ترین وظیفه دکتر زنان، مراقبت از سلامت زنان در طول زندگی آن‌ها است و به عنوان یک تخصص پزشکی مهم، نقشی بسیار حیاتی در حفظ و ارتقای سلامت زنان دارد.

نکات مهم در انتخاب پزشک زنان و زایمان در معالی آباد شیراز

در انتخاب پزشک زنان و زایمان اطمینان حاصل کنید که پزشک دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه زنان و زایمان است. بررسی تحصیلات، گواهینامه‌ها و سوابق کاری پزشک می‌تواند به شما در این امر کمک کند. مهم است که با پزشک خود ارتباط خوبی داشته باشید و احساس اعتماد کنید.

پزشک باید به گوش‌های شما گوش دهد، به سوالات شما پاسخ دهد و به نگرانی‌ها و احساسات شما اهمیت بدهد. هر پزشک می‌تواند رویکردهای مختلفی در مراقبت و درمان داشته باشد. بررسی رویکرد پزشک در قبال زایمان طبیعی یا سزارین، استفاده از فناوری‌های پزشکی، روش‌های مداخله‌ای و مسائل مرتبط با تصمیم‌گیری مشترک با شما می‌تواند مفید باشد.

قبل از انتخاب پزشک، در مورد هزینه‌های مراقبت و خدمات پزشکی صحبت کنید. اطمینان حاصل کنید که شما قادر به تحمل هزینه‌ها هستید و همچنین آیا بیمه‌ی شما توسط پزشک پذیرفته می‌شود یا خیر.

دکتر زنان زایمان در خیابان زند شیراز

 

 در ادامه وبسایت ایمپو در خصوص کورتاژ نکات مهمی را مطرح کرده است:

"کورتاژ چیست؟
کورتاژ روشی برای برداشتن بافت داخل رحم است. پزشکان  و برخی ارائه دهندگان خدمات پزشکی، اتساع رحم و کورتاژ را برای تشخیص و درمان برخی بیماری‌های رحمی مانند خونریزی شدید یا پاکسازی پوشش رحم پس از سقط جنین استفاده می‌کنند.
کاربرد کورتاژ
موارد استفاده از کورتاژ تشخیصی
از روش کورتاژ علاوه بر تشخیص بیماری می توان در درمان بیماری نیز استفاده کرد:
خونریزی های غیر طبیعی رحم
قاعدگی های نامنظم، خونریزی های پس از یائسگی، خونریزی های شدید قاعدگی، در مواقعی که احتمال ضایعات بدخیم یا مستعد به بدخیمی وجود دارد.
موادی که بعد از سقط جنین در حفره رحم باقی مانده است.
بررسی کردن اختلالاتی که در تصویربرداری دیده می شود مانند فیبروم رحم ، پولیپ، مخاط رحم و ….
بررسی کردن و خارج کردن مایع محبوس شده در حفره ی آندومتر رحم مانند مایع چرکی، خون و برطرف کردن تنگی دهانه رحم"

نحوه دریافت مشاوره و نوبت دهی دکتر زنان زایمان در معالی آباد شیراز

در انتخاب دکتر متخصص زنان در معالی آباد شیراز، مهمترین نکته این است که احساس اطمینان و راحتی کنید. پزشک شما باید بهترین مراقبت را برای شما فراهم کند و به نیازها و نگرانی‌های شما توجه کند. انتخاب پزشک مناسب می‌تواند تجربه بارداری و زایمان شما را بهبود بخشد.

به همین دلیل، در انتخاب پزشک خود از بین متخصص زنان شیراز معالی اباد دقت کافی داشته باشید و از منابع موثق و نظرات دیگران استفاده کنید. همچنین، به خودتان اعتماد کنید و به نیازها و ترجیحاتتان توجه کنید تا پزشکی را انتخاب کنید که بهترین هماهنگی و تطابق را با شما داشته باشد. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

جمیله 1402-12-02 | 11:12

مشکل خاصی نداشتم فقط پاپ اسمیر انجام دادم و سونو داخلی که دکتر تدبیر خوش رو و محترم بودن

جمیله 1402-12-02 | 11:12

مراجعم به خانم ابراهیمی برای تنبلی تخمدان بود که تجویز ها عالی بود برای بارداری هم تحت نظر خودشونم .عالیه

مهسا عدالت 1402-12-02 | 10:12

میخواستم باردار بشم و هنوز درحال مصرف دارو هستم وتحت نظر خانم ابراهیمی .خوش برخوردن منشی خوبی هم دارن

کرونی 1402-12-02 | 10:12

به مدت یک سال لکه بینی داشتم به متخصصان دیگر بارها مراجعه کرده و مرتب انواع انتی بیوتیک میدادند ،با یکبار مراجعه به دکتر دالکی مشکلم را تشخیص داده و کاملا درمان شدم . درضمن ایشان بسیار متواضع و خوش برخورد هستند .خدا ایشان را توفیق دهد

علی مردانی 1402-12-02 | 10:12

دکتر ژاله رنجبر من رو سزارین کردن ، از اتفاقات خنده دار بعد از بیهوشی نگم براتون ....

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.