فیلتر

لیست دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسدارن) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ09-08-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسدارن) شیراز : 1023 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

جستجوی بهترین دکتر ارتوپد و پیدا کردن متخصص مناسب می‌تواند امری حائز اهمیت باشد. در زندگی روزمره، ما ممکن است با مشکلات حرکتی و محدودیت‌های بدنی بسیاری روبه‌رو شویم که نیاز به خدمات حرفه‌ای از جانب ارتوپدیست‌ها دارد. اگر در شیراز و به‌ویژه در منطقه زرهی (بلوار پاسداران) به دنبال متخصصان ارتوپد مجرب هستید، این مطلب می‌تواند به شما کمک کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که در این مقاله ما صرفاً یک لیست دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسداران) شیراز همراه با آدرس و شماره تماس را ارائه نمی‌دهیم، بلکه سعی می‌کنیم راهنمایی هایی در خصوص انتخاب بهترین پزشک ارتوپد به شما ارائه دهیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر سید محمد درخشان راد بلوار پاسداران، روبروی محمد رسول الله، ساختمان هامون، طبقه 5، واحد 10 07138235451
2 دکتر مسعود عبدالمنافی خیابان زرهی ،خیابان قدوسی شرقی نبش کوچه 6 07136487224 07136487535
3 دکتر قاسم پیل تن زرهی ، خیابان قدوسی شرقی ، نبش کوچه 6_ درمانگاه رازی 07136487535 07136487224

برای پیدا کردن بهترین دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسدارن) شیراز چه کاری انجام دهیم؟

مشورت با پزشک خانواده یا دوستان:

ابتدا می‌توانید از پزشک خانواده یا دوستان خود درباره تجربه‌ها و نظراتشان درباره دکتران ارتوپدی که با آنها تعامل داشته‌اند، پرس و جو کنید. نظرات شخصی می‌توانند راهنمایی خوبی باشند. شما می‌توانید حتی نظر دیگران در رابطه با عملکرد آن‌ها را در لیست دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسداران) شیراز بسنجید.

لیست کل دکتر های ارتوپد شیراز

آدرس و شماره تماس مطب دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسدارن) شیراز

مطالعه بازخورد بیماران:

جستجوی نظرات بیماران در مورد لیست دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسداران) شیراز می‌تواند به شما در انتخاب‌تان کمک کند. می‌توانید بازخوردها و نظرات بیماران را در سایت‌های بازخورد بیماران، انجمن‌های پزشکی یا شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنید.

مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی محلی:

پرسش از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در منطقه مورد نظر برای دریافت لیست دکتران ارتوپد موجود و اطلاعاتی درباره آنها می‌تواند مفید باشد. معمولاً این مراکز اطلاعاتی درباره تخصص و تجربه دکتران را در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه لیست پزشکان ارتوپد قصرالدشت شیراز را همراه با آدرس مطب و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

نکات مثبت دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسدارن) شیراز

امکان جستجوی و نوبت آنلاین دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسدارن) شیراز:

با جستجوی آنلاین می‌توانید به لیستی از دکتران ارتوپد در منطقه مورد نظر دسترسی پیدا کنید. می‌توانید از سایت‌های پزشکان یا سامانه‌های آنلاینی که به یافتن پزشکان متخصص می‌پردازند، استفاده کنید. در این سایت‌ها، معمولاً مشخصات دکتران، تخصص‌ها، سوابق تحصیلی و تجربیات آنها درج می‌شود.

قبول اکثر بیمه ها توسط دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسدارن) شیراز:

در صورتی که بیمه دارید، می‌توانید با صندوق بیمه خود تماس بگیرید و از آنها درباره دکتران ارتوپدی که تحت پوشش بیمه شما هستند، سوال کنید. آنها معمولاً لیستی از پزشکان متخصص را ارائه می‌دهند که قادر به ارائه خدمات تخصصی در زمینه ارتوپدی هستند.

 

دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسداران) شیراز چه خدماتی ارائه میدهد؟

عموماً دکترهای ارتوپد تخصصی در تشخیص و درمان مشکلات و بیماری‌های مربوط به سیستم اسکلتی و عضلانی فعالیت می‌کنند. برخی از تخصص‌ها و زمینه‌های کاری دکترهای ارتوپد عبارتند از:

  • جراحی ارتوپدی: شامل جراحی ترمیمی و جایگزینی مفصل‌ها، ترمیم شکستگی‌ها و فرکتورها، جراحی ترمیمی بعد از ضربه و آسیب‌های ورزشی و غیره.
  • بیماری‌های مفصل: تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالات مفصلی مانند آرتریت، آرتروز، روماتیسم مفصلی و درد مفصلی.
  • اندوپروتز: جراحی جایگزینی مفصل‌های خراب یا آسیب دیده با مفصل‌های مصنوعی (اندوپروتز).
  • آسیب‌های ورزشی: تشخیص و درمان آسیب‌ها و زخم‌های ورزشی از جمله خم‌شدگی‌ها، پارگی‌ها، آسیب‌های غضروفی و آسیب‌های ورزشی مربوط به مفاصل و عضلات.
  • اختلالات ستون فقرات: تشخیص و درمان اختلالاتی مانند کمردرد، گردن درد، فشار عصبی ستون فقرات و سایر مشکلات مربوط به ستون فقرات.

توصیه می‌شود با تماس با بیمارستان‌ها، مراکز درمانی یا دفتر پزشک خود در منطقه زرهی (بلوار پاسداران) در شیراز تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتری در مورد تخصص‌های دکتران ارتوپد در این منطقه دریافت کنید.

در ادامه وبسایت دکتر تو در خصوص بیماری پاژه استخوان برای شما کاربران توصیه های مهمی را مطرح کرده است:

"علائم بیماری پاژه چیست؟
بیماری پاژه یکی از انواع بیماری‌ های ارتوپدی است که علائم آن بسته به شدت و محل استخوان‌های آسیب‌دیده می‌تواند متفاوت باشد. برخی از افراد ممکن است به هیچ وجه علائمی را تجربه نکنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است، این موارد را تجربه کنند:

درد استخوان: بیماری پاژه می‌تواند باعث درد موضعی استخوان، به ویژه در لگن، ستون فقرات و پاها شود.
بدشکلی‌های استخوانی: رشد غیرطبیعی استخوان باعث بدشکل شدن استخوان‌ها و در نهایت منجر به خمیدگی پاها یا انحنای ستون فقرات می‌شود.
شکستگی‌ها: استخوان‌های ضعیف بیشتر مستعد شکستگی هستند
کم شنوایی: بیماری اگر استخوان‌های گوش را تحت تاثیر قرار دهد، منجر به کاهش شنوایی و در برخی موارد ناشنوایی می‌شود.
استخوان‌های بزرگ شده: استخوان‌های آسیب دیده می‌توانند بزرگتر و ضخیم‌تر از حد طبیعی شوند.
درد و سفتی مفاصل: رشد غیرطبیعی استخوان می‌تواند باعث سفتی مفصل شود و حرکت مفصل را محدود کند.
بی‌حسی یا سوزن سوزن شدن: فشرده شدن اعصاب می‌تواند باعث بی‌حسی یا گزگز شدن در نواحی درگیر شود.
سردرد: بیماری اگر استخوان‌های جمجمه را تحت تاثیر قرار دهد، می‌تواند باعث سردرد شود."

لیست مراکز ارتوپد فنی شیراز

آدرس و شماره تماس مطب دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسدارن) شیراز

همان طور که خواندید؛ در این بخش به لیست دکترهای ارتوپد زرهی (بلوار پاسداران) شیراز پرداختیم. شما می‌توانید به کمک این لیست به تمامی اسامی بهترین دکترها در شیراز دست پیدا کنید. در این لیست، به شماره تماس، آدرس و مشخصات هر دکتری که در شیراز منطقه زرهی (بلوار پاسداران) وجود دارد می‌توانید دست پیدا کنید و از خدمات آن‌ها نهایت استفاده را ببرید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.