فیلتر

لیست دکترهای گوش حلق بینی معالی آباد شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ02-08-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای گوش حلق بینی معالی آباد شیراز : 710 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

محله معالی‌آباد از شمال به میرزای شیرازی، از جنوب به بلوار میرزاکوچک‌خان جنگلی، از شرق به بلوار چمران و از غرب به کوی وحدت و فرهنگ منتهی می‌شود. مجموعه صفحه اول در این مطلب فهرستی از دکترهای گوش، حلق و بینی محله معالی‌آباد شیراز را برای شما فراهم آورده است.در لیست دکترهای گوش حلق بینی معالی اباد شیراز می‌توانید آدرس و شماره تلفن متخصصین گوش، حلق و بینی محله معالی‌آباد را مشاهده کنید. در ادامه مطلب به بررسی انتخاب بهترین پزشک گوش، حلق و بینی در این محله می‌پردازیم. در این لیست اسم و آدرس و شماره تماس تمامی پزشکان گوش و حلق و بینی در معالی آباد شیراز برای رزرو نوبت برای شما تهیه و خدمتتان ارائه شده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر محمد نظام معالی آباد، بعد از ورودی گلدشت3، روبروی ساختمان الوند، جنب داروخانه معتمدی، ساختمان قصر1، طبقه 1 07136341826
2 دکتر لیلا اسدپور معالی آباد، نبش دوستان، ساختمان الوند اداری، طبقه 4، واحد 401 09177979114 09338709885
3 دکتر آزاده مرادی خیابان معالی آباد، خیابان پزشکان، ساختمان پزشکان 07136340259 09177513587

معروف ترین دکترهای گوش حلق بینی معالی آباد شیراز

پزشک گوش، حلق و بینی محله معالی‌آباد شیراز وظیفه دارد تا بیماری‌های مربوط به گوش، بینی و گلو را تشخیص دهد و برای درمان آن اقدام کند. متخصصین درج شده در لیست دکترهای گوش حلق بینی معالی اباد شیراز در بیماری‌های زیر، تخصص دارند:

  • بیماری‌های گوش

هنگامی که در گوشتان اختلال یا مشکلی ایجاد می‌شود، اعم از عفونت گوش، وزوز گوش، درد یا اختلالاتی که تعادل را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بهتر است که با متخصص گوش، حلق و بینی ارتباط برقرار کنید.

  • بیماری‌های بینی

این دسته از بیماری‌ها، شامل مشکلات مربوط به بینی، حفره‌های بینی و سینوس‌ها می‌شود که توسط متخصص گوش، حلق و بینی تشخیص داده و درمان می‌گردد.

  • بیماری‌های گلو

این دسته از بیماری ها، شامل اختلالات و بیماری‌های مربوط به گلو روی گفتار، غذا خوردن، بلع و هضم غذا می‌شود.

  • بیماری‌های سر و گردن

متخصصین درج شده در لیست دکترهای گوش حلق بینی معالی اباد شیراز در مدیریت و درمان بیماری‌هایی مانند تروما، تومورها و بدشکلی سر و گردن نیز تخصص دارند که این بیماری‌ها در دسته بیماری‌های سر و گردن قرار می‌گیرند.

لیست کل دکتر های گوش حلق بینی شیراز

معروف ترین دکترهای گوش حلق بینی معالی آباد شیراز

ویژگی های بهترین دکتر گوش حلق بینی معالی آباد شیراز

بهترین متخصص در لیست دکترهای گوش حلق بینی معالی اباد شیراز فردی است که در زمینه‌های متعددی تخصص و مهارت دارد. با توجه به حساسیت بالای گوش، حلق و گلو بهتر است که برای درمان بیماری یا اختلالات احتمالی در این قسمت ها با بهترین دکتر ارتباط برقرار کنید. در ادامه برای شما عزیزان لیست پزشکان گوش، حلق و بینی قصرالدشت شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم. از جمله ویژگی‌های بهترین پزشک دکتر گوش، حلق و بینی در محله معالی آباد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تخصص، مهارت و سابقه درخشان در درمان گوش، حلق و بینی
  • دارای پروانه طبابت و همچنین شماره نظام پزشکی
  • بهره‌مندی از ابزارآلات پزشکی ویژه و دستگاه‌های به‌روز دنیا و پیشرفته
  • نداشتن کارهای غیرقانونی و انجام فعالیت‌های ارائه‌دهنده تحت نظر وزارت بهداشت
  • دارای اخلاق و رفتار محترمانه و صبورانه

لیست دکترهای گوش حلق بینی خیابان زند شیراز

در ادامه وبسایت درمانکده در خصوص پارگی پرده گوش برای شما مطالب مفیدی تهیه و ارائه داده است:

"پارگی پرده گوش چیست؟
محل قرارگیری بین گوش میانی و گوش بیرونی است. به این پرده که بسیار نازک است و گوش بیرونی و خارجی را از هم جدا می‌کند پرده گوش یا پرده صماخ گفته می‌شود. پس از اینکه صدایی وارد گوش می‌شود، این پرده به دلیل نازکی بیش از حد خود، حالت لرزشی پیدا می‌کند و سپس امواج صوتی به سه استخوان گوش میانی می‌رسد و سپس گوش داخلی می‌شود و در نتیجه ما صدا را خواهیم شنید.
علت پارگی پرده گوش چیست؟
علت پارگی پرده گوش بسیار متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله رایج‌ترین علل این مشکل عبارتند از:

عفونت :   اگر به هر دلیل فرد دچار عفونت‌های گوش شود، ممکن است دچار پارگی پرده گوش شود. این مورد در کودکان به دلیل فشار ناشی از رسوب مواد سیال است که آنها را در خطر جدی این موضوع قرار می‌دهد.
تغییرات فشار :   به آسیب‌هایی که در اثر تغییرات فشار محیط بر روی گوش ایجاد می‌شود، باروتروما گفته می‌شود. از جمله فعالیت‌های شدیدی که موجب این اختلال می‌شود می‌توان به غواصی، پرواز در هواپیما، رانندگی در ارتفاع زیاد و یا امواج حاصل از شوک الکتریسیته اشاره کرد
جراحت یا تروما    هر آسیب یا ضربه شدیدی که به گوش وارد شود، می‌تواند موجب پارگی پرده گوش شود. از جمله این آسیب‌ها می‌تواند وارد کردن گوش پاک‌كن یا اشیایی مثل مداد، کلید و…، آسیب‌دیدگی حین ورزش، تصادفات شدید و…"

نحوه مشاوره و رزرو نوبت از متخصص گوش حلق بینی معالی آباد شیراز

در صورتی که قصد حضور فیزیکی در مطب را ندارید، می‌توانید با متخصص گوش، حلق و بینی مشورت کنید. برای مشاوره حضوری و غیرحضوری با پزشک، لیست بالا را مطالعه بفرمائید و دکتر موردنظر خود را انتخاب نمایید. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی در محله معالی‌آباد، می‌توانید با شماره‌های درج شده در لیست دکترهای گوش حلق بینی معالی اباد شیراز تماس بگیرید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

کفاف 1402-11-16 | 09:11

مطب خانم دکتر مرادی که وارد شین برخورد خوب و عالی منشی و ویزیت با حوصله دکتر واقعا عالیه .خیلی خودمونی و خوش برخوردن

شهین خیر اندیش 1402-11-16 | 09:11

دکتر آزاده مرادی پزشکی مهربان و دید دقیق و نظر به جا و ایده خوب دوست داشتنی ، انسان،منصف، خوش قلب، و مسئولیت پذیری هم هستن خدا نگه دارشون باشه

فریبا رجب زاده 1402-11-16 | 09:11

من بخاطر لوزه سوم بچم پیش دکتر سعید رضا توفیقی رفتم فوق تخصص گوش وحلق بینی هستن خیلی کارشون خوب بود بوتاکسم انجام دادم

محمد حدائق 1402-11-16 | 09:11

دکتر محمود صفوی

یلداچمن ماه 1402-11-16 | 09:11

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز چه کسایی هستن؟ برای مشکل انحراف بینی و لوزه سوم میخوام.ممنون میشم چند تا رو که بهترن معرفی کنید

نرمک اسماعیل خانی 1402-11-16 | 09:11

دکتر اسدپور خوبه؟ مطبش نمیدونم کجاس عوض شده فک کنم نیستن در بسته هست کلا

کتایون پور شیرازی 1402-11-16 | 09:11

فقط دکتر نظام کارش بیسته

مریم دالکی 1402-11-16 | 09:11

سلام دوستان کسی متخصص خوب گوش حلق بینی تو شیراز میشناسه ، کارش خوب باشه

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.