فیلتر

لیست دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ02-08-1402
تعداد بازدید لیست دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز : 774 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

محله زرگری یکی از محلات استان دیدنی فارس و شهر شیراز بوده که در منطقه 1 واقع شده است و با محله‌های مهدی آباد، قصرالدشت، ستارخان، عفیف‌آباد و رحمت‌آباد مجاورت دارد. مجموعه صفحه اول در این مطلب فهرستی از متخصصین گوش، حلق و بینی محله در محله زرگری شیراز را برای شما فراهم آورده است. لیست دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز همراه با آدرس و شماره تماس پزشکان به شما کمک می‌کند تا بتوانید نزدیک‌ترین متخصص را پیدا کنید. همچنین در ادامه مطلب برای انتخاب یک متخصص خبره، ویژگی‌های بهترین دکتر گوش و حلق و بینی در محله زرگری را به همراه روش‌های اخذ نوبت با شما در میان می‌گذاریم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر حامد پوستچی بناب مطهری شمالی، کنار گذر ستارخان، ساختمان پزشکان صدگل، طبقه 2، واحد 16 07136493300
2 دکتر ونون اصفی بلوار زرگری(مطهری شمالی) ، نبش کوچه 18، ساختمان مدیکال _ بیمارستان شفاء ، خیابان بیست متری سعدی 07136266644
3 دکتر ادیب ملائی خیابان قصرالدشت،حد فاصل عفیف آباد و زرگری، روبروی کوچه 57، جنب بانک شهر، طبقه 2 07136292564 09173558128

معرفی با تجربه ترین دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز

گوش، حلق و بینی جزو رشته‌های تخصصی است که بر 7 حوزه مختلف تمرکز دارد که عبارتند از:

  • جراحی بر روی صورت، گردن یا گوش برای اهداف زیبایی، عملکردی یا بازسازی
  • درمان آلرژی‌ها با استفاده از داروها، ایمونوتراپی و دوری از محرک‌ها
  • مدیریت اختلالات حلق
  • بیماری‌های گوش، حلق و بینی در کودکان از جمله ناهنجاری‌های مادرزادی و تاخیر در رشد
  • درمان مشکلات گوش اعم از عفونت‌ها، تومورها و اختلالات مسیر عصبی موثر بر شنوایی و تعادل
  • مدیریت اختلالات بینی و سینوس‌ها

لیست کل دکتر های گوش حلق و بینی شیراز

بهترین دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز

​​​​​​​ویژگی ها و نکات مثبت دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز

متخصصین گوش و حلق و بینی درج شده در لیست دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز پس از گذراندن دوره عمومی، آموزش‌های لازم در خصوص مشکلات گوش، بینی یا گلو را دیده و به درمان آن‌ها می‌پردازند. متخصص گوش، حلق و بینی در شیراز می‌تواند در زمینه‌های زیر، مشکلات شما را درمان کند:

  • مشکلات مربوط به گوش
  • مشکلات مربوط به حنجره
  • مشکلات دهان و حلق
  • مشکلات مربوط به گردن و تیروئید
  • کلیه عفونت یا تومورهای سرطانی یا گردنی
  • مشکلات مربوط به بینی و سینوس
  • مشکلات مربوط به خواب

انتخاب بهترین دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز

برای پیدا کردن بهترین متخصص گوش، حلق و بینی محله زرگری در شیراز بهتر است که سابقه وی را بررسی کرده و یا با بیماران قبلی وی صحبت کنید. صحبت با مراجعه‌کنندگان به مطب دکتر کمک می‌کند که تا حدودی بتوانید با مسئولیت‌پذیری، مهارت، صداقت و ویژگی‌های دیگر متخصص موردنظر آشنا شوید. در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست پزشکان گوش، حلق و بینی ستارخان شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

آدرس و شماره تماس مطب دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز

یک دکتر خبره در حوزه گوش و حلق و بینی در محله زرگری شیراز، سابقه خوبی از بابت عمل‌های جراحی و درمان بیماری دارد و با حوصله به بررسی مشکل بیمار می‌پردازد بهترین دکتر از میان لیست دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز فردی است که بتواند بیماری‌های مربوط به راه‌های تنفسی را نیز درمان کند.

در ادامه وبسایت پذیرش ۲۴ در خصوص بیماری پیر گوشی برای شما کاربران نکات مهمی مطرح کرده است:

"پیرگوشی چیست؟
کم‌شنوایی مرتبط با افزایش سن یا پیرگوشی به کاهش تدریجی شنوایی در هر دو گوش گفته می‌شود. احتمال ابتلا به این بیماری همراه با بالا رفتن سن افزایش می‌یابد. در نتیجه این بیماری همان‌طور که از نام آن می‌توان حدس زد، در بزرگسالی و پیری رایج‌تر است.

پیرگوشی از چه سنی شروع میشود؟
طبق آمار جمع‌آوری شده، از بین هر سه نفر بالای ۶۵ سال، یک نفر مبتلا به پیرگوشی زودرس و کم شنوایی است. به دلیل تغییر تدریجی در شنوایی، برخی از افراد در ابتدا از تغییرات شنوایی خود آگاه نیستند.

بیماری پیرگوشی اغلب بر توانایی شنیدن صداهای بلند و زیر مانند زنگ تلفن یا بیپ مایکروویو تاثیر می‌گذارد و به‌طور معمول، توانایی شنیدن صداهای کم ارتفاع و بم تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند."

لیست دکترهای گوش، حلق و بینی ستارخان شیراز

نحوه مشاوره با دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز

شما می‌توانید برای اخذ نوبت و مشاوره با متخصص گوش، حلق و بینی به لیست دکترهای گوش، حلق و بینی زرگری (خیابان مطهری) شیراز مراجعه کنید و از طریق آدرس و شماره تلفن با دکتر موردنظر خود ارتباط برقرار نمایید.

برخی از متخصصین ذکر شده در لیست بالا مشاوره‌های تلفنی و اینترنتی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند که برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های تماس درج شده در لیست تماس بگیرید. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

افکاری 1402-11-16 | 10:11

دکتر ادیب ملائی با حوصله و صبر جواب سوالام رو دادن به شخصه راضی بودم

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.