فیلتر

لیست دندانپزشک های محله نیایش شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ26-09-1402
تعداد بازدید لیست دندانپزشک های محله نیایش شیراز : 711 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 3

قصد داریم به شما لیستی از دندانپزشکان ماهری را معرفی کنیم که در منطقه نیایش در شیراز خدمات ارائه می‌دهند. این لیست، شامل تعدادی از بهترین دندانپزشکان فعال در این منطقه است که با تجربه، دانش و تخصص خود می‌توانند نیازها و مشکلات شما را با دقت و حرفه‌ای برطرف می‌کنند. در ادامه برای شما عزیزان لیست دندانپزشک های محله نیایش شیراز را تهیه و با آدرس دقیق کلینیک و شمراره تماس خدمت شما ارائه داده ایم تا دغدغه ای در این خصوص نداشته باشید. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وبسایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 کلینیک دندانپزشکی دیجیتال تبسم ابتدای بولوار نیایش، روبروی مجتمع پزشکی نیایش، ساختمان هیراد 07136541295 09029025190
2 دکتر مریم زراعت کار بلوار چمران، نیایش، روبروی مجتمع پزشکی نیایش، ساختمان هیراد، کلینیک دندانپزشکی دیجیتال تبسم 07136541295 09029025190 09033443296
3 دکتر شیوا جعفریان چمران، خیابان نیایش، نبش خیابان بهارنو، ساختمان اندانته، طبقه3 09926303307

بهترین دندانپزشک های محله نیایش شیراز از نظر مردم

بهداشت دهان و دندان از جمله جنبه‌های حیاتی مراقبت از سلامتی است که بر آنها بسیار وابسته هستیم. دندان‌های سالم و زیبا، همچون یک لبخند شاداب، می‌توانند اعتماد به نفس ما را افزایش دهند و در تعاملات اجتماعی و حرفه‌ای موثر باشند، اما برای حفظ سلامت دهان و دندان‌ها، نیازمند مراجعه منظم به یک دندانپزشک حرفه‌ای و متخصص است.

لیست کل دندانپزشکان شیراز

آدرس دقیق مطب و شماره تماس دندانپزشک های محله نیایش شیراز

نحوه رزرو نوبت نزد برترین دندانپزشک های محله نیایش شیراز

هدف ما از انتشار این لیست، ارائه یک راهنمای ساده و موثر برای شما است تا بتوانید با اطمینان بهترین دندانپزشک را برای خود انتخاب کنید. در این لیست شما می‌توانید از مشخصات و توصیفاتی که درباره هر دندانپزشک ارائه می‌شود، استفاده کنید تا تصمیم درستی را برای خود بگیرید.

 

انواع تخصص ها و توانایی های دندانپزشک های محله نیایش شیراز

در زیر فقط چند نمونه از تخصص‌هایی هستند که در منطقه نیایش در شیراز ممکن است دندانپزشکی نیایش شیراز آن‌ها را ارائه دهند. در هر تخصص، دندانپزشکان به تجربه و تخصص خود متمرکز هستند و می‌توانند خدمات حرفه‌ای و کیفی را به شما ارائه دهند؛ این تخصص‌ها شامل موارد زیر است:

  • ترمیمی و زیبایی: دندانپزشکان متخصص ترمیم و زیبایی معمولاً درمان‌هایی از جمله پرکردن دندان، روکش‌های ترمیمی (مانند پروتزها و ترمیم‌های کامپوزیتی)، ترمیم‌های زیبایی مانند صاف کردن و سفید کردن دندان‌ها را انجام می‌دهند.
  • ارتودنسی: دندانپزشکان ارتودنسی به تنظیم و درمان اختلالات مربوط به ترمیم و ترتیب دندان‌ها و فک‌ها می‌پردازند. آنها از ابزارها و تکنیک‌های مختلفی مانند براکت‌ها برای اصلاح ترتیب دندان‌ها استفاده می‌کنند.
  • جراحی دهان و فک و صورت: دندانپزشکان جراحی دهان و فک و صورت عملیات جراحی‌های پیچیده از جمله پیوند استخوان‌، عملکرد دهان و فک و صورت، جراحی لثه و ایمپلنت‌ها را انجام می‌دهند.
  • اطفال و ارزیابی رشد و توسعه دهان: دندانپزشکان کودکان متخصص در مراقبت از دندان‌ها و فک‌های کودکان هستند و ارزیابی رشد و توسعه دهان در طول رشد کودکان را انجام می‌دهند.
  • ایمپلنت‌ها و پروتزها: دندانپزشکان متخصص در ایمپلنت‌ها و پروتزها به جایگزینی دندان‌های گمشده با استفاده از ایمپلنت‌ها و پروتزهای دندانی می‌پردازند.
  • پریودنتولوژی: دندانپزشکان پریودنتولوژی تخصصی است که به تشخیص و درمان بیماری‌های لثه و بافت‌های حاشیه دندان می‌پردازند.

 

چگونه دندانپزشک خوبی در محله نیایش انتخاب کنیم؟

  • تحصیلات و تخصص: ابتدا بررسی کنید که دندانپزشک مورد نظر شما چه مدرک‌های تحصیلی دارد و آیا او در یک تخصص خاص مهارت دارد یا خیر. اگر برای درمان خاصی به دندانپزشک نیاز دارید، مطمئن شوید که دندانپزشک دارای تخصص و تجربه مرتبط است. در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست دندانپزشک های باهنر شمالی شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

 

  • تجربه و عملکرد: بررسی کنید که دندانپزشک چند سال تجربه عملی دارد و آیا درمان‌های مشابه با موفقیت انجام داده است. مطالعه نظرات و بازخورد مراجعین قبلی نیز می‌تواند به شما در ارزیابی عملکرد دندانپزشک کمک کند.

 

  • لایسنس و گواهینامه: اطمینان حاصل کنید که دندانپزشک دارای لایسنس معتبر از سازمان‌های مربوطه و گواهینامه‌های لازم است. این امر نشان می‌دهد که او به طور قانونی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

 

  • تکنولوژی و تجهیزات: بررسی کنید که دندانپزشکی نیایش شیراز از تجهیزات و فناوری‌های مدرن استفاده می‌کند یا خیر. تجهیزات پیشرفته می‌تواند کیفیت و دقت درمان را بهبود بخشد.

 

  • رابطه پزشک-بیمار: ارتباط و رابطه خوب و صادقانه با دندانپزشک بسیار مهم است. مطمئن شوید که او به شما به عنوان بیمار توجه و احترام می‌گذارد و به سوالات و نگرانی‌های شما پاسخ می‌دهد.

 

  • قیمت و هزینه‌ها: هزینه‌های مربوط به درمان‌ها و خدمات دندانپزشکی نیز مهم است. مطمئن شوید که قیمت‌ها عادلانه است و با کیفیت درمان متناسب است. قبل از شروع درمان، هزینه‌ها و روش‌های پرداخت را با دندانپزشک خود بررسی کنید.

 

در ادامه وبسایت ایران مهر در خصوص لمینت دندان توصیه های مفیدی برای شما مطرح کرده است:

"لمینت دندان چیست؟
لمینت دندان (Dental laminate) لایه هایی ظریف با یک قالب مناسب، در طیف های مختلف رنگ سفید و از جنس سرامیک و کامپوزیت است که به منظور اصلاح طرح لبخند و رفع مشکلات ظاهری دندان نظیر بد شکلی، شکستگی ها، شکاف بین دندانی، سفید کردن دندان ها و به طور کلی بازسازی ظاهر دندان ها به کار می رود.
لمینت دندان یا Dental laminate، روکشی همرنگ با دندان های طبیعی است که به روی سطح خارجی آن ها قرار گرفته و ایرادات جزئی دندان ها را پوشش می دهد. این لایه به شکل پوسته ای بسیار نازک است و رنگ، طرح و اندازه ای کاملاً شبیه به دندان های طبیعی دارد.
البته خوب است تا بدانید لمینیت به غیر از جنبه زیبایی که دارد، باعث افزایش مقاومت دندان ها نیز می شود، بنابراین می توان گفت دندان هایی که پس از ترمیم آسیب پذیر می شوند، با قرار گرفتن این روکش روی دندان از استقامت بالایی برخوردار می شوند. همچنین لمینیت دندان باعث هم سطح شدن و هم تراز شدن دندان ها می شود. به همین علت اکثر افرادی که می خواهند لبخند زیباتری داشته باشند، از این پوسته نازک برای هم تراز شدن دندان هایشان استفاده می کنند. در واقع میتوان گفت که لمینت دندانی، راحت ترین و بی خطرترین روش اصلاح طرح لبخند میباشد."

آدرس دقیق مطب و شماره تماس دندانپزشک های محله نیایش شیراز

در نتیجه، انتخاب یک دندانپزشک خوب از بین دندانپزشکی نیایش شیراز بستگی به تحقیق و بررسی دقیق دارد. بررسی تحصیلات، تخصص و تجربه دندانپزشک، گواهینامه‌ها و لایسنس، استفاده از تجهیزات مدرن، نظرات مراجعین قبلی و برقراری رابطه صادقانه با دندانپزشک از جمله عواملی هستند که باید مد نظر قرار گیرند. همچنین قیمت‌ها و هزینه‌ها نیز باید با کیفیت درمان متناسب باشند. در نهایت، مکان و ساعات کاری دندانپزشک نیز باید با نیازها و زمان شما هماهنگ باشد.

شما می‌توانید به کمک لیست دندان پزشک های محله نیایش شیراز و همچنین با دقت و تحقیق کافی، دندانپزشکی را پیدا کنید که بهترین مراقبت‌های دندانی را برای شما فراهم می‌کند.تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

جمال 1402-12-02 | 10:12

من دو تا دندون نیش نهفته داشتم تو یک سال و نیم با ارتودنسی دکتر برام درش اورد خیلی راضی بودم ازشون .از ایران رفتن

مینا خادم 1402-12-02 | 10:12

مطب دکتر شیوا جعفریان رفتم برای درمانم و کارشون عالیه واقعا اخلاقش عالیه عصب کشی داشتم یکی ازدندانم پر کرد عالی بودکارش دستشون دردنکنه

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.