فیلتر

لیست دندانپزشک های محله ارم شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ26-09-1402
تعداد بازدید لیست دندانپزشک های محله ارم شیراز : 899 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 1

دندانپزشکی به عنوان علمی پیشرفته و کارآمد در زندگی بیماران تاثیر بسزایی دارد. به خصوص اکنون اغلب افراد برای داشتن لبخندی زیبا نیاز به دندان‌های مرتب و زیبا دارند. تجربه و مهارت‌های پزشکان در این زمینه اهمیت زیادی دارد و به سلامت بیشتر افراد نیز کمک می‌کند. به همین دلیل دسترسی به دکتر برای افراد نقشی اساسی و حیاتی ایفا می‌کند. این علم تخصصی موجب رفع مشکلات دهان و دندان می‌شود و بهداشت و سلامتی را پی دارد. شیراز یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایران برای درمان‌های پزشکی است و بیماران به این شهر زیبا برای درمان بیماری‌های خود سفر می‌کنند. بنابراین افراد با دسترسی به لیست دندانپزشک‌های محله ارم شیراز می‌توانند بهترین مطب‌ها را در شیراز به راحتی پیدا کنند. در ادامه به بررسی بیشتر لیست دندانپزشک های محله ارم شیراز می‌پردازیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

شماره عنوان آدرس تلفن
1 دکتر طاهره اسکندریان ارم ، ابتدای خیابان ساحلی غربی، میدان دانشجو، ساختمان 2000 07132293096

معرفی بهترین دندانپزشک های محله ارم شیراز

شیراز خیابان‌های عریض و طویل زیادی دارد که مطب‌های بی‌شماری در آن واقع شده است؛‌ اما خیابان ارم یکی از بهترین محله‌های این شهر زیبا به شمار می‌رود که توریستی است و باغ ارم در این محدوده قرار دارد. به همین دلیل پیدا کردن مطب دندانپزشکی معتبر و پیشرفته برای مسافران یک تیر و دو نشان است و می‌توانند قبل یا بعد از درمان از باغ ارم هم دیدن کنند.

آدرس مطب و شماره تماس همه دندانپزشک های شیراز

معرفی بهترین دندانپزشک های محله ارم شیراز

آدرس مطب و شماره تماس دندانپزشک های محله ارم شیراز

لیست دندانپزشک‌های محله ارم شیراز به بیماران امکان دسترسی و راحت به مطب پزشکان مجرب را فراهم می‌کند. همچنین با یک جستجوی ساده بیماران می‌توانند از نظر و امتیاز سایر کاربران و بیماران، درباره یک پزشک مطلع شوند. همچنین داشتن لیست دندانپزشکی‌های محله ارم شیراز به بیماران کمک می‌کند تا از سیستم نوبت‌دهی آنلاین بهره‌مند شوند.

نکات و ویژگی های مثبت دندانپزشک های محله ارم شیراز

لیست دندان‌پزشک‌های محله ارم شیراز نقش زیادی در بهبود بیماران دارد؛ مطب‌های مجهز و پیشرفته که امکان یک درمان راحت و سریع را برای بیماران فراهم می‌کند. تیم دندانپزشک‌های مجرب با دستیارهای دندانپزشک تکمیل می‌شود و به بهداشت دهان و سلامت دندان‌ها کمک می‌کند.

دندانپزشکی‌های خیابان ارم شیراز با برنامه‌ریزی دقیق به درمان‌ بیماری‌های پیچیده مانند ارتودنسی، جراحی‌های لثه و فک،‌ عصب کشی و... می‌پردازند و موجبات سلامت افراد را فراهم می‌کند. همچنین معاشرت پزشک با بیماران اهمیت زیادی دارد و به همدلی و راحتی بیمار نیز کمک می‌کند. در ادامه برای شما کاربران عزیز لیست دندانپزشک های شهرک گلستان شیراز را همراه با آدرس و شماره تماس تهیه و خدمت شما ارائه داده ایم.

بیماران با دسترسی به لیست دندانپزشکان خیابان ارم شیراز می‌توانند از مزیت‌های پزشکان این منطقه بهره‌مند شوند. در ادامه به وظایف یک دندانپزشک اشاره می‌کنیم:

  • ویزیت بیماران و بررسی وضعیت سلامتی دهان و دندان
  • انجام پروسه دندانی مانند عصب‌کشی، پرکردن، ارتودنسی و...
  • تشخیص بیماری دهان و دندان
  • تجویز دارو برای موارد عفونت و درد
  • جراحی فک و دهان
  • برطرف کردن مشکلات جویدن و صحبت کردن
  • نظارت بر روند درمان و پیشرفت بیماری
  • عکس‌برداری از فک و دندان در مطب‌های پیشرفته
  • تنظیم و مرتب کردن دندان‌ها در فک
  • برقراری ارتباط دلسوزانه با بیماری
  • ترویج سلامت دهان و دندان
  • نظارت بر رشد صحیح دندان‌ها در کودکان

در ادامه وبسایت وزیری در خصوص سیاه شدن لثه نکات مهمی مطرح کرده است:

"لثه سیاه نشانه چیست؟

در بیشتر اوقات سیاه شدن لثه با علائم دیگری همچون بوی بد دهان، لک‌های یا سیاه قهوه‌ای روی لثه، افزایش حسایت بافت لثه و ….. همراه است، در ادامه مهم‌ترین علامت‌های سیاهی لثه مرور شده است البته فراموش نکنید که قرار نیست همیشه سیاه شدن لثه با تمامی این علائم همراه باشد و ممکن است شما با این عارضه مواجه شوید اما علامت دیگری در بافت لثه مشاهده نکنید.

۱۵ علامت رایج سیاهی لثه

  1. بوی بد دهان

  2. نمایان شدن لکه‌های تیره

  3. خال‌های سیاه روی لثه

  4. خاکستری شدن بافت لثه

  5. افتادن دندان‌ها

  6. ایجاد جرم روی دندان

  7. افزایش حساسیت لثه

  8. رنگ قرمز تیره لثه

  9. ورم بافت لثه

  10. خونریزی لثه

  11. طعم بد دهان

  12. التهاب بافت لثه

  13. لق شدن دندان‌ها"

نحوه رزرو نوبت نزد برترین دندانپزشک های محله ارم شیراز

ما در این مقاله به بررسی دقیق لیست دندانپزشک‌های محله ارم شیراز پرداختیم؛ بیماران از سراسر ایران برای درمان بیماری‌های دهان و دندان خود به پزشکان این شهر زیبا مراجعه می‌کنند. افراد با یک جستجوی ساده می‌توانند به لیست دندانپزشک‌های خیابان ارم شیراز دسترسی داشته باشند. تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وب سایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

برای این لیست هنوز نظری ثبت نشده٬ با ثبت نظرات سازنده ی خود میتوانید به بهبود این صفحه کمک کنید و یا به دیگران برای مراجعه به این صفحه پیشنهادات سازنده بدهید.

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.