فیلتر

لیست بیرون بر های بلوار قدوسی غربی شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ01-03-1402
تعداد بازدید لیست بیرون بر های بلوار قدوسی غربی شیراز : 1051 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 5

بلوار قدوسی غربی در شیراز با قرار گیری در پر رفت و آمد ترین و زیبا ترین نقطه شهر افراد زیادی را در همه ساعات شبانه روز به خود جذب میکند. به همین دلیل تعدد و تنوع در بیرون بر های قدوسی غربی شیراز بسیار زیاد است و مشتریان زیادی را نیز دارد. این بیرون بر ها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند که بر تجربه‌ی مشتریان تأثیرگذار است. در ادامه برای تجربه این ویژگی ها، صفحه اول لیستی از بهترین و عالی ترین بیرون بر های بلوار قدوسی غربی شیراز به همراه آدرس و شماره تماس برای شما کاربران عزیز تدارک دیده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وبسایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 بیرون بر شاندیز یگانه شیراز، قدوسی غربی، پشت پارک محله ای، نبش کوچه 3 07136293785
2 مجموعه غذای اعیان شیراز، قدوسی غربی، بین کوچه 12 و 14
07136312131
07136303133
09173149453
3 مجموعه غذایی رونفیله شیراز شیراز،قدوسی غربی،بلوار محلاتی جنوبی 07136302556
4 بیرون بر داچی شیراز – بلوار پاسداران – حد فاصل کوچه 68 و 70
07138238557
07138332888
5 غذای بیرون بر کژال شيراز، بلوار قدوسی غربی، نبش كوچه 16 07136303213

رضایت مشتری از غذاهای سرو شده در بیرون بر های قدوسی غربی شیراز:

بیرون برهای قدوسی غربی شیراز با تمرکز بر کیفیت غذاها و طعم بی‌نظیر آنها، موفق به ایجاد رضایت بالا در مشتریان خود شده‌ است. آشپزان با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت، غذاهایی خوشمزه و لذیذ را آماده می‌کنند. همچنین، تنوع منو و ارائه‌ی غذاهای محلی و بین‌المللی در این رستوران‌ها به مشتریان انتخاب‌های فراوانی می‌دهد.

آرامش حاکم بر بیرون برهای بلوار قدوسی غربی شیراز:

بیرون برهای قدوسی غربی با فضایی آرام و دلنشین، برای مشتریانشان امکان ایجاد لحظاتی آرام و آرامش‌بخش را فراهم می‌کنند. دکوراسیون منحصر به فرد و استفاده از رنگ‌ها و نورپردازی مناسب، همراه با موسیقی آرامش‌بخش، به مشتریان احساس راحتی و سکون می‌دهد.

لیست کل بیرون بر های شیراز

بیرون بر های محله قدوسی غربی شیراز

برخورد خوب کارکنان در بیرون بر های محله قدوسی غربی شیراز:

کارکنان بیرون برهای قدوسی غربی شیراز با برخورد مودبانه، دوستانه و حرفه‌ای با مشتریان، برای آنان تجربه‌ای دلپذیر را فراهم می‌کنند. آنها به دقت به سفارشات مشتریان پاسخ می‌دهند و از ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان و دادن پیشنهادات در خصوص انتخاب غذا اطمینان خاطر خاصی به مشتریان میدهند.

سهولت در رفت و آمد و پارکینگ مخصوص بیرون بر های قدوسی غربی شیراز:

 بیرون برهای قدوسی غربی شیراز با وجود پارکینگ و سهولت رفت و آمد بوسیله حمل و نقل عمومی، به مشتریان خود امکان دسترسی آسان را می‌دهند. همچنین وجود پارکینگ و مکان‌های مناسب برای پارک خودرو، به مشتریان امکان رفت و آمد راحت و سریع را می‌دهد. همچنین، مکان استراحتی و مناسب برای صرف غذا در داخل یا خارج از بیرون بر، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا با آرامش و راحتی غذای خود را در کنار خانواده و دوستان میل کنند.

تنوع در منوی غذایی بیرون بر های قدوسی غربی شیراز:

علاوه بر این، داشتن تنوع در منوی بیرون برهای قدوسی غربی شیراز نقش مهمی در جذب مشتریان دارد. این مکان‌ها غذاهای محلی و بین‌المللی را با کیفیت بالا و به روش‌های مدرن ارائه می‌دهند. از غذاهای محلی شیرازی گرفته تا غذاهای غربی، آسیایی و مدیترانه‌ای، تنوعی بی‌نظیر در منوی این رستوران‌ها وجود دارد که به مشتریان امکان تجربه‌ی چندین فرهنگ غذایی را می‌دهد. طرح‌بندی مدرن منو با استفاده از تصاویر زیبا و رنگارنگ، تجربه‌ی خوشایندی را برای مشتریان ایجاد می‌کند و انتخاب غذاها را سهولت می‌بخشد.

ویژگی بیرون بر‌های محله قدوسی غربی شیراز:

در نهایت، رستوران‌ها و بیرون برهای قدوسی غربی شیراز با تمامی ویژگی‌هایی که در اینجا بررسی شد، به عنوان مقصدهایی منحصر به فرد و خاص برای علاقه‌مندان به تجربه‌ی لذیذ و آرامش‌بخش انتخاب می‌شوند. با غذاهای لذیذ و متنوع، فضای آرامش‌بخش و رضایت‌مندی مشتری، برخورد خوب کارکنان و امکاناتی مانند پارکینگ و سهولت رفت و آمد، این رستوران‌ها توانسته‌اند در قلب شیراز به عنوان مقصدهای محبوب شناخته شوند. پس بهتر است هر چه زودتر این رستوران‌ها و بیرون برها را تجربه کنید و از لحظاتی پر از لذت و راحتی بی‌نظیر لذت ببرید.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وبسایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

میلانی 1402-12-20 | 12:12

من از سفارشم از داچی راضی هستم ، مادرم تهچین رو دوست داره و خودم قیمه اشون رو

رضا تحفه 1402-12-20 | 12:12

با سلام و تشکر از مجموعه اعیا، سرعت عمل و تحویل غذا بسیار سریع و بیست دقیقه زودتر از زمان اعلام شده بود رفتار پیک بسیار محترمانه و خوش اخلاق و غذا خیلی گرم و تازه رسید. کیفیت و حجم غذا خوب بود و کاملا متناسب با یک فرد خوش خوراک.متشکرم واقعا از پیشنهادتون

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.