فیلتر

لیست بیرون بر های محله زرگری (بلوار مطهری) شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ01-03-1402
تعداد بازدید لیست بیرون بر های محله زرگری (بلوار مطهری) شیراز : 866 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 5

بیرون برها یکی از انواع رستوران‌ها هستند که در حال حاضر بسیار محبوب شده‌اند. این مکان‌ها با طراحی زیبا، محیط دوست‌داشتنی و منوی متنوع، مردم را ترغیب به صرف غذا در آنها می‌کنند. در شیراز، بیرون برهای محله زرگری به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار در حوزه‌ی صرف وعده‌های غذایی معرفی می‌شوند. برای تجربه دلنشین محیط و غذاهای این بیرون بر ها صفحه اول لیستی از بهترین بیرون بر های محله زرگری شیراز به همراه آدرس و شماره تماس برای شما کاربران عزیز تدارک دیده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وبسایت صفحه اول با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 بیرون بر باربد شیراز، حدفاصل میدان علم و پل زرگری، روبروی کوچه 20
07136289240
07136289239
07136285441
2 بیرون بر شیلان شیراز، عفیف آباد شمالی، خیابان قصردشت، خیابان ولیعصر 07136281031
3 بیرون بر دهه شصت شیراز،زرگری،بین کوچه ۳ و ۵
07136290105
07132295512
09301007508
4 بیرون بر آقای سر آشپز استان فارس، شیراز، منطقه ۱، ایران،استان فارس، شیراز، ستارخان ، جنب، بیمارستان خدا دوست،, ایران 09836274089
5 بیرون بر تشریفات میدان دانشجو ، به سمت بلوار چمران ، نرسیده به پل زرگری
36270555
36274050

تنوع غذایی در بیرون بر های محله زرگری شیراز:

یکی از عوامل ترغیب کننده مشتریان برای صرف غذا در بیرون بر های زرگری شیراز، تنوع غذایی است. در این بیرون برها، شما با تنوع بالایی از منوی غذایی مواجه می‌شوید. از غذاهای محلی و سنتی گرفته تا غذاهای بین‌المللی و مدرن، هر چه که دلتان می‌خواهد را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. این تنوع غذایی شما را به لذت‌بخش ترین تجربه‌ی صرف غذا در بیرون برهای محله زرگری شیراز سوق می‌دهد.

محیط بیرون برهای محله زرگری شیراز:

همچنین، محیط دلنشین و دوست‌داشتنی بیرون برها نیز به مردم انگیزه می‌دهد تا در این مکان‌ها وعده‌های غذایی خود را سپری کنند. با طراحی زیبا و دکوراسیون متناسب، بیرون برهای محله زرگری شیراز فضایی را برای لذت‌بردن از صرف غذا فراهم می‌کنند.

لیست کل بیرون بر های شیراز

بیرون بر های خیابان زرگری شیراز

بهداشت در بیرون برهای محله زرگری شیراز:

علاوه بر این، بهداشت و بهره‌گیری از مواد تمیز و سالم در بیرون برهای محله زرگری شیراز نیز از جمله عواملی است که مردم را به صرف غذا در این مکان‌ها ترغیب می‌کند. رعایت استانداردهای بهداشتی و فنی، ضدعفونی کردن مکان‌ها و وسایل، و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آشپزخانه و تهیه غذا از مزایای این بیرون برها است. بنابراین مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل، از صرف غذا در این محیط‌های بهداشتی و سالم لذت ببرند.

با انتخاب بیرون برهای محله زرگری شیراز، شما علاوه بر تجربه‌ی لذت‌بخش صرف غذا، در محیطی دلنشین و بهداشتی قرار خواهید گرفت. این مکان‌ها با تنوع غذایی، طراحی داخلی زیبا و رعایت استانداردهای بهداشتی، به شما فرصتی برای تجربه کردن غذاهای متنوع و سالم را می‌دهند. بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ی صرف غذا در یک محیط لذت‌بخش و بهداشتی هستید، بیرون برهای محله زرگری شیراز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

با صرف غذا در بیرون برهای محله زرگری شیراز، شما علاوه بر تجربه‌ی لذت‌بخش صرف غذا، به دنیایی از هنر، فرهنگ و زندگی محلی وارد می‌شوید. پس، اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و پویا هستید، همراهی با بیرون برهای محله زرگری شیراز یک تجربه‌ی بی‌نظیر برای شما به ارمغان می‌آورد.

مدرنیزه بودن غذاهای سرو شده در بیرون بر های محله زرگری شیراز:

بیرون برهای محله زرگری شیراز همچنین به عنوان مراکزی برای آشنایی با غذاهای محلی و فرهنگ غذایی شیراز شناخته می‌شوند. اینجا می‌توانید غذاهای متنوعی از جمله کباب، خورشت‌ها، غذاهای دریایی و شیرینی‌های محلی را تجربه کنید. طعم و عطر این غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، همراه با تکنیک‌های پخت و آشپزی منحصر به فرد، به شما تجربه‌ای بی‌بدیل از غذاهای شیرازی می‌دهد.

بیرون برهای محله زرگری شیراز به عنوان مکان‌هایی شناخته می‌شوند که نه تنها ارائه‌دهنده غذاهای شیرازی بلکه محلی و خاص هستند. شما در این مکان‌ها به تماشای فرهنگ محلی و مردمان شیرازی می‌پردازید و با تمامی حس و هوای آن به صرف غذا می‌پردازید.

در نتیجه، اگر می‌خواهید شیراز را از یک زاویه‌ی متفاوت تجربه کنید و با فرهنگ و زندگی محلی ارتباط برقرار کنید، بیرون برهای محله زرگری شیراز یک مقصد بی‌نظیر برای شماست. با همه‌ی جذابیت‌های فرهنگی، هنری، معماری و غذایی که در این محله‌ها قرار دارد، شما می‌توانید تجربه‌ای یکتا و فراموش‌نشدنی از شهر شیراز را به دست بیاورید.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وبسایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

فرهاد 1402-12-20 | 12:12

درود. کباب ها ی سرآشپز سایز بسیار خوبی هستند طعم خوبی هم دارن من تا به حال خورشت نگرفتم ولی فک میکنم راضی کننده باشه ، امیوارم جاهای خوب کیفیت رو نگه دارن

آرش 1402-12-20 | 12:12

شیلان غذاش خوبه خیلی تاخیر داره ، اگه یه فکر براش کنن بد نیست چون کیفیتشون خوبه واقعا

اردلان 1402-12-20 | 12:12

سلام غذا خوب و گرم از آقای سرآشپز تویل میگیرید ، همه خوش رو ، پیک محترم ، 13 یا 14 بار تا حالا سفارش دادم ازشون کارمندم من و هفته ای چند بار خرید میکنم ازشون

ABOLDFAZL 1402-12-20 | 12:12

بیرون بر شیلان غذاش خوبه ولی خیییییل خیلی دیر میاد کم کم برا بچه های شرکت از صبح دیگه باید سفارش بذارم تا 1 برسه به سلامتی ، ولی خورشت ها چرب و چیل و خوبه

8956 1402-12-20 | 12:12

دهه شصت افتضاح افتضاح افتضاح. برنج دم نکشیده و چسبیده بود ب هم خورشت یه بوی چربی بد میداد ک من خیلی بدم میاد و کل غذا رو دور ریختم

لادن 1402-12-20 | 11:12

کوبیده اقتصادی از دهه شصت افتضاح ترین و بدترین غذایی بود ک گرفتم.اصلا نشد بیشتر از یک قاشق بخورم.مستقیم گذاشتمش سطل

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.