فیلتر

لیست بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز

نوشته شده توسط صفحه اول | :آخرین بروزرسانی در تاریخ31-02-1402
تعداد بازدید لیست بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز : 2322 بازدید
تعداد رکورد در لیست: 9

بیرون برهای بلوار امیرکبیر شیراز، به عنوان یکی از بیرون بر های معروف شهر شیراز، مدت زمان طولانی است که مشتریان زیادی از محدوده بلوار امیرکبیر شیراز دارد و بهترین غذا ها را با بهترین مواد اولیه تولید و به دست مشتری می رساند. برای تجربه غذاهایی عالی در این بیرون بر ها صفحه اول لیستی از خوش طبخ ترین بیرون برهای بلوار امیرکبیر شیراز برای شما عزیزان تدارک دیده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وبسایت صفحه اول با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره عنوان آدرس تلفن
1 بیرون بر مجلسی شیراز بلوار امیرکبیر بلوار میثم جنوبی روبروی ورودی والفجر نبش کوچه 5 میثم جنوبی 07138237071
2 بیرون بر کوروش شیراز، بلوار امیرکبیر، نبش کلاهدوز 09177036542
3 بیرون بر ترنگ و ترنج شیراز، بلوار امیرکبیر، خیابان صنعت گر، نبش کوچه 16 07138333535
4 بیرون بر جنت شیراز، گلشن، بلوار امیرکبیر پل جدید، به سمت باغ جنت 07138447479
5 بیرون بر آتیش پاره شیراز،بلوار امیرکبیر پشت باغ جنت،نبش خیابان شهید موسوی نژاد
07138328565
07138325995
07138328555
6 بیرون بر کدبانو استان فارس، شیراز، بلوار امیرکبیر، کوچه 28 امیرکبیر -
7 بیرون بر شکمو شیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی شرکت نفت، جنب بانک ملت 07138207099
8 غذای بیرون بر تهران شیراز، امیرکبیر، میدان امیرکبیر تا چهارراه ریشمک، نبش کوچه اول 07138200182
9 بیرون بر کاکتوس استان فارس، شیراز، بلوار امیرکبیر 07138429353

معرفی بیرون برهای بلوار امیرکبیر شیراز:

بیرون برهای بلوار امیرکبیر شیراز، به عنوان یک تهیه غذای منحصر به فرد در شهر شناخته شده و از ویژگی‌ها و نکات بسیار مثبتی برخورداراست که بر مزیت‌های آن و تاثیر آنها در جذب مشتری در اطراف بلوار امیرکبیر می‌ افزاید.  در ادامه، به برخی از نکات مثبت بیرون برهای بلوار امیرکبیر اشاره می‌کنیم:

1. تنوع و جذابیت غذا ها در  بیرون بر های بلوار امیرکبیر:

 بیرون برهای بلوار امیرکبیر شیراز با داشتن مجموعه‌ ای متنوع از تمامی غذاهای ایرانی و بین المللی، غذاهای محلی معروف، انواع آش و مخلفات  به مردم انتخاب گسترده‌ای از غذا ها را ارائه می‌دهد.

لیست کل بیرون بر های شیراز

بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز

2. موقعیت مکانی مناسب بیرون بر های  امیرکبیر:

 بلوار امیرکبیر به عنوان یکی از محله‌های مرکزی شیراز، در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برای دسترسی آسان قراردارد. موقعیت مکانی مناسب، این امکان را به مردم می‌دهد که به راحتی به بیرون برهای این بلوار دسترسی پیدا کنند.

3. طراحی زیبا و مدرن بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز:

 بیرون برهای بلوار امیرکبیر با طراحی‌های زیبا و مدرن، به محیطی جذاب و دلنشین تبدیل شده‌اند. بنابر این اگر قصد صرف غذا در خود بیرون بر هارا دارید این امر برای شما محیاست.

4. امکانات و سرویس‌های عالی در بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز:

بیرون برهای بلوار امیرکبیر با ارائه امکانات و سرویس‌های عالی، سطح رضایت مشتریان را بالا می‌برند. این شامل خدمات پارکینگ، سرویس بهداشتی(در صورت مراجعه حضوری)، اهمیت به پیشنهادات و انتقادات مشتریان عزیز، امکان تعویض و یا باز پس فرستادن غذا در صورت نا رضایتی و همچنین امکان سفارش پیک سریع و السیر را نیز دارا میباشد.

۵. کیفیت غذا در بیرون بر های بلوار امیرکبیر:

 بیرون بر های  این بلوار به کیفیت غذا توجه ویژه‌ای دارند. غذاهای تازه، بهداشتی و با طعم و ارزش غذایی بالا برای جذب مشتریان در بیرون بر های امیرکبیر بسیار حائز اهمیت است.

۶. ارائه خدمات مناسب به مشتریان در بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز:

بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز خدمات به مشتریان را به صورت حرفه‌ای و متمایز ارائه می دهند. ارائه منوی واضح و جامع، پذیرش سفارشات با دقت و سرعت، و برخورد مودبانه و دلسوز با مشتریان از جمله این خدمات است.

۷. تمیزی و بهداشت در بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز:

بیرون برهای امیرکبیر محیطی پاک و بهداشتی را برای مشتریان فراهم کرده است. این شامل تمیزی صحنه، سرویس بهداشتی مناسب، ظروف و تجهیزات تمیز و بهداشتی است.

۸. قیمت منصفانه در بیرون بر های امیرکبیر:

 این بیرون بر ها قیمت‌هایی را ارائه می دهند که منعطف، عادلانه و متناسب با کیفیت و محصولات ارائه شده باشند. قیمت‌های بالا ممکن است مشتریان را از رستوران دور کند.

۹. تحویل سفارش سریع در بیرون بر های امیرکبیر شیراز:

  بیرون برهای بلوار امیرکبیر شیراز سفارشات را در سریع ترین زمان ممکن و به موقع تحویل می دهند. این بیرون برها با عدم تاخیر در تحویل سفارشات نظرات مثبت مشتریان را جلب کرده و رفت و آمد به این بیرون بر ها را افزایش داده اند.

۱۰. پشتیبانی مشتریان در بیرون برهای بلوار امیرکبیر شیراز:

بیرون برهای بلوار امیرکبیر پشتیبانی مناسبی به مشتریان خود ارائه می دهند. پاسخگویی به شکایات و نظرات، رفع مشکلات و ارائه راهکارهای موثر از جمله این پشتیبانی است.

۱۱. نیروی کار ماهر:

 این بیرون بر ها از نیروی کار ماهر و حرفه‌ای استفاده می کنند. افرادی که در بیرون بر های امیرکبیر کار می‌کنند تجربه، مهارت و آشنایی کافی در زمینه سرویس دهی و فنون  اداره بیرون بر را دارا هستند.

بنابر این اگر میخواهید تجربه ای عالی از سرو غذای بهترین رستوران ها را در خانه داشته باشید و محل زندگی و یا کار شما نزدیک به بلوار امیرکبیر است، پیشنهاد ما به شما بیرون بر های بلوار امیرکبیر شیراز است.

تیم صفحه اول همواره در تلاش است تا بهترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد. جهت اطلاع از شرایط ثبت آگهی در وبسایت صفحه اول با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات

بهرام فدایی 1402-12-15 | 11:12

بیرون بر تهران جوجه هاش ضایعات قضروفی داره ، حالت تهوع گرفتم ، مشخصه اصلا تمیز نمیشه

قلعه نویی 1402-12-15 | 11:12

تهران نیست طهران -همه چی خوب بود توی سفارشم مخصوصا بسته بندی و ظرفاشون عالیه، یه بار فقط سوپ خیلی شور بود و کلا از اسنپ فود که سفارش بدن به توضیحات توجه نمیشه

شاهمرادی 1402-12-15 | 11:12

جنت غذاش خوبه ولی پیکاش خیلی بی ادب هستن غذا رو جایی که بودم نیاورد یکیشون گفت بیا دم در بگیر

شهرام 1402-12-15 | 11:12

شکمو و آتیش پاره حرف اول رو میزنن .

اگر می‌خواهید درباره این مورد نظری ثبت کنید، فرم زیر را پر کنید.